’t Verborgen Terras

Tijdens de Gentse Feesten organiseert onze sp.a-wijkafdeling Muide/Meulestede al voor de 11de keer ’t Verborgen Terras. Het is de ideale plek om eens tijdens het feestgewoel tot rust te komen, om met vrienden af te spreken, het terras als start- of eindpunt te nemen, om een verfrissende pint of een lekkere cocktail te drinken.

Je vindt het terras van 15/07 tot en met 23/07 op de binnenkoer van het Gentse sp.a-huis (Speldenstraat 1-5, 9000 Gent; vlakbij de Vrijdagmarkt). ’t Verborgen Terras is geopend van 16 u tot 01 u. Ik werk er als garçon op 16/7, 17/7 en 22/7 van 20.30 u tot 01 u en op 19/07, 20/07 en 23/07 van 16 u tot 20.30 u.

Misschien tot dan? 

7 Reacties op “’t Verborgen Terras

  1. Natuurlijk komen wij eens af! Wanneer kan ik nog niet precies zeggen maar we komen zeker als jij der ook bent!🙂

  2. Zet voor mij alvast een coctail opzij😉
    Komt er opnieuw een groepje spelen?

    !Saluditos y hasta entonces!

  3. ‘k Zal ook een verborgen pintje komen drinken😉

  4. We springen zeker eens binnen als we in de buurt zijn.

    groetjes
    Karin, Astrid, Frank

  5. het terras staat vandaag vermeld in de krant (de morgen!). Tzal niet zo lang meer verborgen blijven op deze manier.

  6. Ziezo Jurgen, vandaag brachten wij een laatste bezoek aan ’t Verborgen Terras. Het was er – zoals altijd overigens – leuk en rustig verpozen. De dranken worden er steeds geserveerd zoals het hoort én met de glimlach én tegen democratische prijzen.
    Proficiat met de foto van jezelf, Martine en Marc uitgeprint op een kleurbanner. Op menig vlak een geslaagd initiatief !
    Geniet nu zelf ook nog maar een beetje van de vakantie.
    Groetjes van je grootste supporters
    moeke Martine en papa Danny

  7. dag collega

    een leuk idee, deze weblog.Zo kan ik netje volgen wat jij allemaal uitspookt in de 2 maanden vakantie.
    Ook wij gaan regelmatig naar de bloemenmarkt op de kouter en daar geniet ik vooral van de Gentse volkse sfeer waar ik zo van hou.
    Ik zal Gent heel erg missen.

    ’t veborgen terras … helaas ben ik er niet geraakt als jij aan het opdienen was. Misschien volgend jaar beter en dan neem ik een kleintje van een half jaartje mee. Jong geleerd is oud gedaan !

    nog veel succes met de campagne

    je collega-vriendin

    Nathalie

Geef een reactie

