Met mémé naar de markt van Ledeberg

Regelmatig ga ik op zondag naar de markt in Ledeberg. Vandaag ben ik met mijn 79-jarige mémé geweest. Zij moest allerlei boodschappen hebben, en ik eet graag een gebraden kip op zondag, dus samen naar de markt.

Er was alweer veel volk. Er is op het Ledebergplein dan ook een gezellige sfeer. In de horeca op het plein vonden we geen plaats, want alle cafés zaten afgeladen vol. Naar de markt gaan met het openbaar vervoer is blijkbaar heel populair. Zowel de bussen en de trams van de Lijn zitten goed vol (zie foto), als de pendelbus tussen de markt en de carpoolparking in Gentbrugge.

Ik zal binnenkort ook eens naar de zondagsmarkt op het Van Beverenplein gaan. Eens daar de sfeer gaan opsnuiven. Mémé ga je weer mee?

markt-ledeberg-1.jpg  markt-ledeberg-5.jpg  markt-ledeberg-2.jpg  markt-ledeberg-6.jpg  markt-ledeberg-3.jpg  markt-ledeberg-4.jpg

Een Reactie op “Met mémé naar de markt van Ledeberg

  1. Ook zomer 2007 zal Ledeberg weer gezellig zijn

Geef een reactie

