Opendeurdag in Home Claire

Op zondag 6 augustus bezocht ik de opendeurdag van Home Claire (Wolterslaan-Jan Delvinlaan). In de mooie tuin genoten bewoners, familie en personeel van een heerlijke barbecue. Tot mijn verrassing werd ik voorgesteld door directeur Sonia, als nieuwe, jonge kandidaat bij de komende gemeenteraadsverkiezingen. Maar helaas was ik op dat moment niet aanwezig omdat verpleegster Claudine me een rondleiding gaf. Heel interessant om eens de binnenkant te zien, van een tehuis dat ik al jaren ken aan de buitenkant. Toen ik wegging uit de tent zat de sfeer er volledig in o.a. door verschillende optredens. Maar ik wou nog eens naar de dekenijfeesten in de Sint-Bernadettestraat, dus moest ik gaan.

Sonia, Freddy, Caroline, Claudine, Chris, personeel en bewoners: bedankt voor de warme ontvangst.

06-08-06-opendaghomeclaire1.jpg  06-08-06-opendaghomeclaire2.jpg  06-08-06-opendaghomeclaire3.jpg  06-08-06-opendaghomeclaire4.jpg  06-08-06-opendaghomeclaire6.jpg   

Geef een reactie

