vakantie met de meiden is in

meiden-van-sex-and-the-city.jpg Het valt me op dat onder vriendinnen met vakantie gaan heel ‘in’ is. Een vriendin van mij reserveert elke maandagavond -zonder weinig uitzonderingen- om met haar studievriendinnen “de meiden” samen te komen. Ze zijn met meer dan 10 en elke week zien ze elkaar bij iemand anders van de groep. De meiden eten samen en kletsen bij; geen enkel onderwerp wordt gemeden. Lieven, mannen, seks, recepten, verdriet, onrechtvaardigheden, … Dit is volgens mij een leuke formule, hoewel de partners -zeker de nieuwe- soms wel eens moeten slikken; maar die kunnen en mogen dan ook hun vaste avond uit hebben. De meiden van klein Brugge (zo noemen ze dit deel van Sint-Amandsberg omdat de meeste uit Brugge komen en zij maar op een paar straten van elkaar wonen) zijn nu samen een week op reis; zoals ze dat trouwens elk jaar doen. Het valt ook op dat er in onze b&b regelmatig vriendinnen een weekendje naar Gent komen. Zowel Belgische als Nederlandse meiden. Even weg van de dagelijkse sleur, van de man en de kinderen. Een ding is zeker: ze hebben altijd fun! Dus ik ben overtuigd: het is helemaal ‘in’ om op meidenweekend te gaan en met succes.

2 Reacties op “vakantie met de meiden is in

  1. Hewel, waar wachten we op, mannen ?

  2. hihi,
    een stukje over ‘mijn’ meiden! Het weekje was super met heel veel avonturen die ik wel nog eens in geuren en kleuren kom vertellen!!

Geef een reactie

