De Wolterslaan even in glitter en glamour

Gisterenmorgen stak ik mijn hoofd uit onze voordeur en wat zag ik… zag ik het goed… ik wreef eens door mijn ogen… er stond een filmploeg in onze straat. Men was een professionele opname aan het maken aan de gevel van één van de buren. Nieuwsgierig dat ik ben, stapte ik op deze mensen af. “Wat zijn jullie aan het doen?” “We zijn hier een reclamefilmpje aan het maken voor Baccardi dat op JIM-tv zal getoond worden.” Wauw, en dat in onze straat. Men heeft bijna heel de dag opgenomen met zon en bewolking, voor een filmpje van… 5 seconden. Binnenkort te zien.

180806reclamespotwoltersl3.jpg  180806reclamespotwoltersl4.jpg  180806reclamespotwoltersl1-jpg.jpg  180806reclamespotwoltersl2.jpg   

Een Reactie op “De Wolterslaan even in glitter en glamour

  1. Bij het opstaan zag ik ook vanuit mijn raam een filmploeg volop bezig.Ook ik nam enkele foto’s maar met een gewoon toestel.Ben benieuwd naar de foto’s. Moet er eerst nog andere maken daar er nog maar pas een vers rolletje in het toestel zit.( ja,geen digitaal he!)
    Ben toch vooral benieuwd naar het filmpje. Hoeveel keren is dat mannetje buitengewipt???En dat voor maar 5 seconden film! Het leven kan toch lastig zijn!
    p.s.ik durfde niet dichtbij gaan, (anderen durven dat wel…) en bekeek de leuke taferelen vanuit mijn werkkamer boven.
    Groetjes, Véro nr 100

Geef een reactie

