Mijn eerste affichefoto (en hopelijk niet mijn laatste)

jurgen-bockstaele-27-sp-a.jpg  Dit is hem dan, mijn allereerste foto voor op de officiële sp.a-affiches in Gent. De foto werd in mei genomen door Wouter Rawoens. Op de fotosessie kwam ik opdagen met een fel gekleurde shirt, maar dat bleek niet nodig te zijn, want het campagneteam van sp.a-spirit had er voor gekozen om zwartwit foto’s te gebruiken. ’t Is eens iets anders. Qua lay-out heeft men de kandidaten op een postzegel geplaatst; al zeg ik het zelf, het is van iedereen heel mooi. Je kan het zelf zien, want vanaf dit weekend zal je de 51 kandidaten in het straatbeeld op affiches zien verschijnen. Mijn affiches zullen vanaf 25 augustus in Gent opduiken.

Alhoewel deze affiches niets met de inhoud van de kandidaten te maken hebben, is het belangrijk dat de Gentenaar een gezicht kan plakken op zijn (toekomstige) vertegenwoordigers. Nu het stapeltje affiches hier in huis ligt, begin ik het een beetje te voelen dat … de spanning begint te stijgen. 

3 Reacties op “Mijn eerste affichefoto (en hopelijk niet mijn laatste)

  1. Goeie foto! En ik herinner het mij goed, je had die dag inderdaad een fel, mooi shirt aan! Maar de zwart-wit foto vind ik toch geslaagd.

  2. Idd. mooie foto! Nog 3 keer slapen… het zal raar/leuk/… doen jou te zien hangen als ik in Gent rijd!

  3. Morgen begint het nieuwe schooljaar (daar ben ik heel blij mee) en dan zal ik dagelijks aan het werk zijn in mijn “werkkamer” met een vrolijk gezicht dat naar mij kijkt.

    Véro

Plaats een reactie