wandelen in de begijnhof- en Rabotbuurt

       

Wanneer ik de begijnhoffeesten wou bezoeken, vond ik natuurlijk geen parkeerplek in de directe omgeving. Natuurlijk kon ik met het openbaar vervoer komen en dan had ik daar geen last van,  maar ja … gewoontes. Ik parkeerde mijn auto dus verderop. Maar dat was niet erg, want ik passeerde langs mooie plekjes in deze buurt, waarvan er in de volgende bestuursperiode nog meer zullen komen.

      rabotwijk-gerechtsgebouw.jpg  prinsenhof-rabotwijk-4.jpg

Geef een reactie

