1 september wordt 32 augustus

Mijn boekentas staat nog niet klaar, maar ik heb nog even. Ik wens in ieder geval al mijn collega’s in het onderwijs en onze leerlingen een goede start bij het begin van het nieuwe schooljaar.

Helaas moeten wij van de minister nog voor één dag deze week naar school. Mensen die niet in het onderwijs staan, hoor ik het al zeggen: “Jullie hebben al lang genoeg vakantie gehad, dus klaag niet.” Maar zeg nu zelf, voor één dag. Vandaar dat ik het idee van Q-music super vind. Zij maken van vrijdag 1 september, vrijdag 32 augustus. Zo duurt de vakantie nog even verder. Maar collega’s en leerlingen, wij zullen het argument van 32 augustus niet kunnen gebruiken. Succes!

Een Reactie op “1 september wordt 32 augustus

  1. Ik vind het nog steeds een gekke vraag om aan een grote mens te stellen, maar soit : is de eerste schooldag goed verlopen?

Geef een reactie

