onze campagnemobiels

campagnemobiel-1.jpg  campagnemobiel-2.jpg  campagnemobiel-3.jpg

Martine De Regge, Marc Lootens en ikzelf hebben onze auto’s laten bestickeren. Niet dat we zo graag onszelf zien, maar op die manier zien de Gentenaars ons rijden. We zijn dan ongetwijfeld op weg naar één of andere activiteit. Zo valt het de voorbijgangers meer op welke buurten we de komende weken bezoeken. Laat het me weten als je ons ergens in Gent signaleert.

5 Reacties op “onze campagnemobiels

  1. Jammer, ik zie geen foto’s verschijnen, ik zou ze wel eens willen zien. Maar misschien zie ik je promotiekar wel eens in de buurt rondrijden 🙂

  2. het is heel mooi geworden die promocar 🙂 opvallen zal je zeker!

  3. cliché, dan liever de creatieve campagne van een lijstgenote van je…

  4. @ Andreas: het is makkelijk om iets zomaar cliché te noemen hee… stel zelf eens iets creatiefs voor dan!

  5. Creatief zijn in een verkiezingscampagne is welkom. En noodzakelijk. Iedereen doet dit op haar of zijn manier. Kandidaten van 1 lijst tegen elkaar uitspelen vind ik weinig creatief. Ik vind het ook heel erg cliché. En wij hebben er niets aan. Hoewel we in zekere zin concurrenten zijn, gaan we met 51 mensen voor dezelde zaak. Dat is waar het om draait, en het zou heel erg cliché zijn dat te proberen ontkrachten. En alweer, het zou niet getuigen van enige creativiteit.

Geef een reactie

