Stem 27 en anderen

De campagne is voorbij. Straks kiest de Gentenaar. Ik hoop dat hij en zij mij ziet zitten als nieuw gemeenteraadslid voor sp.a-spirit. Mijn plaats is niet vanzelfsprekend. Dus ik reken op veel (1000) voorkeurstemmmen.

Nog eens voor alle duidelijkheid: men mag op dezelfde lijst voor meer kandidaten kiezen.

De voorbije weken heeft men mij aan het woord gehoord; nu zijn de rollen omgedraaid. De keuze is aan u!

Wanneer ik verkozen word, zal ik vanuit de gemeenteraad deze weblog voeden met nieuws uit de stad; dus snelle communicatie naar de Gentenaar. Dat is een belofte.

Een Reactie op “Stem 27 en anderen

  1. Jammer dat het niet gelukt is, maar 898 voorkeurstemmen is verre van slecht voor een eerste keer denk ik zo. Als het troost mag zijn: volgende keer beter.

Geef een reactie

