ocmw-raadslid van Gent

 Deze morgen ben ik door de partijraad met een ruime meerderheid aangeduid als nieuw Gents OCMW-raadslid voor sp.a-spirit. Dus vanaf 5 januari 2007 (nieuwe legislatuur) zal ik mij voor de komende zes jaar bezighouden met dossiers van het OCMW: Jan Palfijn, rusthuizen, dienstencentra, nieuwkomers, …

Ik ben bijzonder blij dat mijn bijna 900 kiezers een mandaat in de plaats krijgen. Ik kan door deze functie de Gentenaar helpen; één van de redenen waarom ik aan politiek wil doen.

Mijn inzet is een belofte!

7 Reacties op “ocmw-raadslid van Gent

  1. Knap gedaan, Jurgen !!!

  2. Karin Van Vlaenderen

    Hallo Jurgen
    Heb nog eens je site bekeken. Je bent weer een stapje vlugger dan mij, ik wil ook the perfume zien, maar het is er weer nog niet van gekomen.
    Proficiat met je “raadslidmaatschap”..;zegt men dat?
    Blijkbaar hebben wij nogal wat gemeenschappelijke kennissen: Aline Maes is een oud-leerling van ons en Tom Balthazar is een ex-klasgenoot.
    Heb je de foto van Termont gezien in ” De Morgen”? De kindjes die bij hem staan zijn van Astrids oude school van Merelbeke Flora.
    Ik ben het boek van Beke aan het lezen en het is echt de moeite. Gisteren hebben we enkele van zijn beschreven routes eens afgereden, interessant!
    groetjes en tot ziens
    Karin

  3. Jurgen,

    Karin was weer sneller dan mij. Ik wens je eveneens proficiat en ben ervan overtuigd dat je je taak naar behoren zal uitvoeren. Hou het sociaal en geef de zwakken een duw naar boven in plaats van een trap naar beneden, dat laatste gebeurt vandaag in de wereld veel te veel.
    Succes!

  4. Beste Jurgen
    Je hebt keihard gewerkt tijdens je eerste verkiezingscampagne. Je bent ervoor beloond met 898 stemmen, maar die brachten je (nog) niet in de gemeenteraad. Daar zat je wel een beetje mee, vooral voor je kiezers. Door je mandaat in het nieuwe Gentse OCMW-bestuur krijg je vanaf nieuwjaar 2007 alsnog de gelegenheid om politiek te bedrijven en je ten dienste te stellen van de bevolking.
    Toch een mooi gebaar van de Gentse sp.a-top die al je geleverde inspanningen en het meer dan behoorlijke stemmenaantal dat je als nieuwkomer hebt behaald, naar waarde weet te schatten.
    Het zit dus goed en dat gunnen wij je uiteraard van harte.
    Je grootste supporters
    moeke Martine en papa Danny

  5. Hela, Jurgen!

    Ge gaat soms toch nog eens iets op uw weblog zetten he! Ik mis uw filmrevieuws al, en ik heb nog steeds geen tijd om zelf te gaan kijken.

    Groetjes

    Els

  6. jurgen,
    je gaat toch nu niet stoppen met je weblog?

Geef een reactie

