schepen Martine De Regge fuift

martine-de-regge-bockstaele.jpg Op zaterdag 25 november vindt weer de jaarlijkse fuif plaats van schepen Martine De Regge. Iedereen is welkom van 20.30 u tot 02.00 u in de knappe Buurtloods (Patrijsstraat 10, Muide/Meulestede). Kaarten in vvk zijn bij mij te krijgen aan 3 EUR. Drink je graag een cocktail, dans je graag of wil je eens een aantal sp.a-mandatarissen in een andere sfeer leren kennen… kom dan naar de fuif van Martine en onze sp.a-wijkafdeling Muide/Meulestede! 

3 Reacties op “schepen Martine De Regge fuift

  1. Ik was heel graag afgekomen naar de fuif… alleen stoor ik mij mateloos aan de tabaksrook die altijd heel prominent blijft hangen in de Buurtloods. Ligt het aan een gebrekkige afzuiging? Ik denk het niet. Het publiek dat afkomt op allerlei activiteiten in de Buurtloods bestaat voor een groot deel uit rokers. Wordt het niet eens tijd dat de wet (die al sinds januari 2006 van kracht is!) eens toegepast wordt door de verantwoordelijken van dit voor de rest schitterende buurtcentrum dat bij uitstek een ‘openbare plaats’ is? Zolang de wet niet wordt toegepast en ik als niet-roker letterlijk stik in de Buurtloods, zet ik er geen stap meer binnen, hoe leuk alle activiteiten er ook mogen zijn.

  2. Het fuif was heel leuk, al kon ik er pas laat zijn. Wat de rook betreft, dat is waar..tja. Ik ben nu een tijdje gestopt en na mijn bezoek aan de Buurtloods piepte ik vreselijk. Op het moment zelf had ik er weinig last van. Er zijn heel wat kroegen waar het erger is. Niettemin: het was weer een wijs feestje!

  3. @ Stefaan: vanaf 1 januari 2007 is de Buurtloods en het Buurthuis rookvrij; dus we zien je zien binnenkort graag terugkomen.

Geef een reactie

