U komt toch ook?

Voor 2007 wens ik iedereen een zorgeloze gezondheid toe met weinig doktersbezoeken, gezond eten en veel lichaamsbeweging. Een boeiend, plezant en gelukkig leven is in Gent mogelijk. Onze nieuwe bestuursploeg -waar ik vanaf 5 januari zelf een klein aandeel in heb- zal daar verder aan werken; uiteraard samen met de Gentenaars.

Naar ondertussen jaarlijkse gewoonte organiseert de dienst feestelijkheden op de eerste zondag van het nieuwe jaar een publieke nieuwjaarsreceptie. De Stad Gent nodigt de inwoners op het Sint-Baafsplein uit. Er zullen dit jaar nog meer drankjes gratis geschonken worden; 30.000 consumpties -de helft meer dan vorig jaar-. Uiteraard zal de nieuwe burgemeester er zijn eerste grote publieke toespraak houden.

Ik ga elk jaar naar dit feestelijk gebeuren. Ik wil het niet missen. Het Sint-Baafsplein wordt voor de gelegenheid o.a. door de groendienst mooi aangekleed. Het wordt steeds omgetoverd tot een knappe, sfeervolle plaats. Ideaal om heel wat Gentenaars mijn beste wensen over te maken en vrienden te ontmoeten. Soms gaan we daarna iets samen eten. “Pierke en ’t Spelleke van de drei kluiten” zorgen o.a. via knipogen en meezingers voor amusement. Dove Gentenaars kunnen alles volgen via een tolk volgen.

Zondag 7 januari om 11 u op het Sint-Baafsplein. Zie ook www.gent.be   U komt toch ook?

2 Reacties op “U komt toch ook?

  1. natuuuuurlijk kom ik ook🙂 waar spreken we af?

  2. wij zullen ook van de partij zijn!!

Geef een reactie

