mijn opdrachten in het OCMW voor de komende legislatuur

Bij de installatie van de OCMW-raad op 5 januari werd er voor een eerste keer gestemd over de bevoegdheden. Komende dinsdag in de raad van 16 januari gebeurt dit voor een tweede keer. De dag erop, woensdag 17 januari, stemmen de raadsleden voor een laatste keer i.v.m. de bevoegdheden van het Jan Palfijn ziekenhuis.

Alles alles verloopt zoals gepland, zal ik in de volgende commissies/comités zetelen:

– rusthuis “Heiveld” (Sint-Amandsberg) (ondervoorzitter);

– rusthuis “Zonnebloem” (Zwijnaarde) (ondervoorzitter);

– rusthuis “Sint-Jozef/De Liberteyt” (Wondelgem);

– rusthuis “De Vijvers” (Ledeberg);

– Jan Palfijn (algemene vergadering, raad van bestuur, managementcomité en kasnazicht);

– dienstencentra en serviceflats Sint-Antoniuskaai;

– woonbeleid;

– sociale dienst van het personeel;

– voor andere comités ben ik plaatsvervanger.

Mijn collega’s in de fractie zijn: Guy Reynebeau, Piet Lampaert, Aline Maes en Ingrid Vandaele.

sp.a. + Spirit telt 6 zetels, coalitiepartner VLD 3 zetels, oppositie: CD&V-N.VA 2, Groen 2 en VB 2.

Alle Gentenaars zijn steeds welkom op de openbare raadszittingen van het OCMW. Daar zie je de raadsleden aan het werk. De raad vindt plaats elke eerste dinsdag van de maand in Onderbergen 86 (zie website). Uitzondering is nu dinsdag 16 januari.

2 Reacties op “mijn opdrachten in het OCMW voor de komende legislatuur

  1. Amai, een serieuze boterham. Zijn dat allemaal afzonderlijke comités? Nog veel succes gewenst de komende zes jaar! Leuvense groeten…

  2. @ Thomas: ja, dat zijn allemaal afzonderlijke comités. Vanavond ben ik voor alles verkozen. Nu kan ik er echt aan beginnen. Ook jij veel succes!

Geef een reactie

