Herken je Daniel Radcliffe nog?

Ja? Neen? Ik in ieder geval niet. Wat een verandering! De jonge naast de huidige Harry Potter.

  

8 Reacties op “Herken je Daniel Radcliffe nog?

  1. Slik. Is dat…

    Amai!

  2. ik vind het wel stoer en hij ziet er nu goed uit, moet ie wachten tot zn 36e tot er van dat wasbordje niks meer over is? nee dus… ik ben opgegroeid met harry potter zoals de meeste anderen en ben van zijn leeftijd en vind er helemaal niks mis mee. hijs zelfs mooi!!

    • Precies! Ben ook van zijn leeftijd en volg hem sinds het begin van zijn carriere. Heb groot respect voor die jongen! Ben zo blij dat ik dit toneelstuk in Londen heb kunnen zien..

  3. ik vind het dwaas dat er zoveel heisa rond gemaakt wordt. Het is tenslotte toch een jongen van 17 die gewoon ook een acteercariere wil maken,niet alleen als harry potter. Respect, dat verdient die jongen!!!

  4. Oh Dan, wat zie je er toch goed uit. Met de dag beter. Niks op tegen dat hij van zijn Harry Potter imago af wil, hij is acteur, geen tovenaar.

  5. hij is enorm verandert, en hij acteerd ook beter dan in de eerste films, toen was het allemaal nog een beetje verlegen, hopelijk zien we hem in de toekomst nog op het podium of de tv terug😀

  6. Hij is een acteur, en als je dan beroemd wordt, dan verwachten de meeste fotografen en dat je wel iets gaat doen, bijv: uit de kleren!
    Harry Potter is helemaal niet voor kleine kinderen!
    Zelfs oudere mensen kijken de Harry Potters films.
    En ik vind het ook knap van hem dat hij het druft.
    Tenslotte, als de Harry Potters film afgelopen zijn, moet hij toch een keer in een andere film spelen.
    Hij moet dan wel een andere imago hebben, dan alleen maar een tovenaar.
    Hij is een acteur en geen tovenaar!

  7. hoi ik ben stijn ik ben super fan van haarrypotter ik ben 11 jaar toen ik 3 was had ik de film harrypotter 1 geleend en een paarweeken later het ik hem ook gekocht en mijn moeder zegt dat ik ook harrypotter 1 in de bios hAD GEZIEN MAAR DAT WEET IK NIET MEER MEE HEEFD NIET GELIJK MAAR HIJ HEEFD WEL EEN ANDERE IMAGO ZOALS MY BOY JACK

Geef een reactie

