Snow Patrol zingt “Chasing Cars” in Grey’s Anatomy

Ja, ik ben er nog maar eens ingelopen. Vorig jaar op een avond beginnen kijken naar de ziekenhuisserie Grey’s Anatomy op vijftv en de volgende week opnieuw, en de week nadien ook, … en nu kijk ik al uit naar de volgende aflevering. Ik heb altijd al een heel groot zwak voor tv series gehad; ook al brengen ze me niets bij… maar ontspannen ze me wel.

Het mooie lied “Chasing Cars” van Snow Patrol komt uit deze Amerikaanse ziekenhuisserie die zich afspeelt in de stad Seattle. Uiteraard wordt alles in studio’s in LA opgenomen; maar soms zie je beelden van deze stad in het noordwesten van de USA. Een stad die samen met Vancouver (op anderhalf uur rijden) op mijn verlanglijstje staat van nog te bezoeken plaatsen.

Chirurgen in opleiding. Hun succes, hun liefdes, hun leermeesters, … o.a. daar handelt het over. Ondertussen is het derde seizoen begonnen; hier alvast een voorsmaakje:

Elke donderdagavond rond 21.10 u. Wie kijkt ook?

Dit is meteen de start van een nieuwe categorie op mijn blog: tv-series uit de jaren ’80, ’90 en 2000.

3 Reacties op “Snow Patrol zingt “Chasing Cars” in Grey’s Anatomy

  1. Ik zal vanavond eens kijken!

  2. Snow Patrol zal dra op de vuvusm-lijst verschijnen. I kid u not.

Geef een reactie

