10de personeelsfeest Stad Gent 2007

Gisteren vond het jaarlijks personeelsfeest van de Stad Gent plaats. Ik mocht met Eric, de secretaris van onze wijkafdeling, mee naar de 10de editie in het ICC. Er waren 6.000 inschrijvingen. Gigantisch veel. Elk personeelslid mocht één partner meebrengen. Als OCMW-mandataris kreeg ik geen uitnodiging omdat het enkel een Stad Gent (ook politie, brandweer, onderwijs, …) gebeuren was. Het personeel van het OCMW viert op een ander moment feest; het is vooral een nieuwjaarsreceptie. Ik ben voorstander van zo’n feest voor het OCMW; maar eerst geld zoeken. Er staat wel nog iets op til voor later dit jaar, maar ik mag nog niets verklappen. De jaarlijkse personeelssportdag van de stad en het OCMW wordt wel samen georganiseerd.

Elk jaar is er een thema. Vorig jaar ‘Venetië’ en dit jaar ‘Fiesta’; de zaal Arteveldeforum van het ICC was mooi, tropisch aangekleed. Veel volk ging naar het optreden van de Latino Gentenaar Gabriel Rios, maar o.a. ook Koen Crucke en Sandrine waren publiekstrekkers.

Hoewel dit feest uiteraard veel geld kost, ben ik absolute voorstander van dit personeelsgebeuren. Kersvers Schepen van Personeel, Fatma Pehlivan, was de nieuwe gastvrouw in naam van het schepencollege. De vroegere gastvrouw en schepen Marina Hoornaert keek en zag dat het goed was.

Hier een aantal sfeerbeelden:

   

foto 1: o.a. mijn ouders en tantes; foto 2: mijn twee tantes; foto 3: o.a. exotische hapjes en ijsjes te verkrijgen

   

foto 4: salsa dansen boven; foto 5: optreden van Sandrine; foto 6: veel personeelsleden

 

foto 7: optreden Gabriel Rios; foto 8: mogelijkheid tot Afrikaans kapsel

4 Reacties op “10de personeelsfeest Stad Gent 2007

  1. gabriel rios zal moe geweest zijn want deze morgen zagen we hem zich versterken in cafe parti voor een brunch🙂

  2. Als gemeenteraadslid kregen we er wel eentje. Helaas kon ik niet gaan wegens goede vrienden die in het huwelijksbootje stapten. Ook leuk!

  3. het leven is vol verscheurende keuzes nietwaar….

  4. twas precies een familiefeestje dan van de bockstaeles!😉

Geef een reactie

