activiteit tijdens de campagne 07

Veel mensen spreken me aan en vragen me waarom ik niet op de lijst stond. Antwoord: de federale materie ligt mij niet zo. Vlaanderen is voor mij evidenter: onderwijs, toerisme, OCMW, sociale huisvesting, … De meeste Gentse kandidaten die op de lijst staan, zijn gevraagd. Daar was ik dus niet bij. Niet erg, ik ben nog aan het nagenieten van de vorige campagne en bovendien heb ik voorlopig werk genoeg om mij in te werken in de OCMW-dossiers. Toch heeft het een beetje gekriebeld, maar ik heb daarmee andere kandidaten kunnen helpen.

Wat heb ik gedaan?

Twee soorten folders gebust, folders geplooid, affiches opgehangen bij mij thuis en in mijn auto, aanbevelingssbrieven geschreven, een aantal huisbezoeken gedaan, een aantal zaken gecoördineerd en vrienden/kennissen aangesproken.

Niet voor alle kandidaten, want dat komt niet sterk genoeg over en daar zou véél tijd inkruipen. Dus zij die mij iets gevraagd hebben, heb ik meestal kunnen helpen.  

Geef een reactie

