Rocklegende Lou Reed en kunstenares Laurie Anderson verblijven in Gent

Het gerucht klopt; o.a. De Gentenaar en Radio 2 hebben het ook al in hun berichtgeving vermeld. De Amerikaanse musicus Lou Reed en echtgenote Laurie Anderson verblijven in Gent. Ze zijn hier niet met vakantie, maar Laurie onderging een heupoperatie in ons ziekenhuis, het AZ Jan Palfijn.

Jan Palfijn Gent ontvangt veel Amerikaanse patiënten. Dit komt voornamelijk door dr. Koen De Smet, een heupchirurg, die bijzonder gekend is voor zijn schitterend werk in de States. Meestal de dag na de operatie kunnen de patiënten al weer een beetje stappen.

Ik weet waar het beroemde koppel verblijft, maar om het herstel van mevrouw Reed verder positief te laten verlopen en de fans en nieuwsgierigen op afstand te houden, kan ik dit uiteraard niet verklappen.

Ik weet dat actrice Meryl Streep ooit incognito door de straten van het Gentse stadscentrum liep; dit is een gelijkaardig verhaal.

5 Reacties op “Rocklegende Lou Reed en kunstenares Laurie Anderson verblijven in Gent

  1. quote: ‘…kan ik dit uiteraard niet verklappen…’

    Ook niet een klein beetje?🙂

  2. Ik wil wel… maar ik mag niet.

  3. Lou Reed maakte van zijn verblijf in Gent trouwens gebruik om even op het podium van de Lokerse Feesten te springen tijdens het optreden van Garland Jeffreys.

  4. Weet u soms ook hoelang Lou nog in Gent zal verblijven?
    Ik heb begrepen dat Mevr. Reed nog 2 weken in Gent verblijft ter revalidatie?

  5. Bedrijfsgeheim zal het wel zijn zeker😉 .

Geef een reactie

