de nieuwjaarsreceptie van de Stad Gent was alweer een succes

We waren deze ochtend met 7.500 op de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie van de Stad Gent. Als ik je er gezien heb, dan heb ik je ongetwijfeld een gezond en energiek 2008 gewenst. De sfeer was weer voor de 8ste keer schitterend. De aankleding door de Groendienst was heel feestlijk in de Gentse kleuren. Er waren zelfs fonteintjes en vijvertjes met goudvissen erin. Iedereen kon dit jaar gemakkelijk aan één of meer drankjes geraken. Velen zongen uit volle borst mee met de liedjes van Pierke; ojee zij die rond mij stonden. De steken van Pierke Pierlala werden weer aan razende snelheid afgeschoten op het publiek en vooral op de politici; ik heb daar nog geen last van. (Ik zou het ook niet erg vinden.) Door de ervaring van de vorige jaren hadden heel wat mensen hun eigen aperitief en hapjes mee. O.a. door de stralende zon en de sfeervolle muziek bleef het Sint-Baafsplein gevuld tot het einde om 13 u; dan gingen de mensen iets eten thuis of in de stad -zoals ons gezelschap-.

Oei, je was er helaas niet. Inderdaad, ik heb je niet gesproken. Geen probleem; ik probeer naar zo veel mogelijk buurtrecepties te komen in de verschillende buurten van onze stad en dan zien we elkaar vast daar. Een overzicht van de recepties van de stad & het OCMW vind je op mijn agenda.

Alvast enkele sfeerbeelden van de Gentse nieuwjaarsreceptie deze morgen:

   

   

   

   

   

Een Reactie op “de nieuwjaarsreceptie van de Stad Gent was alweer een succes

  1. heb het jammer genoeg moeten missen…
    Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij!

Geef een reactie

