achter Man Bijt Hond door Gent

Vandaag reed ik aan 10 km/u door de Brabantdam, het Sint-Annaplein en de Kasteellaan. Reden: ik reed achter de auto van Man Bijt Hond. Door het warme weer stond de ramen van mijn auto open waardoor ik om de 5 minuten het deuntje van het tv1-programma hoorde spelen. Die cameralui, die op de aanhangwagen zitten, moeten dat bekend melodietje toch al gek gehoord zijn?! In ieder geval kreeg de hond veel aandacht van de voorbijgangers. Het ernstige gezicht van veel mensen veranderde plots naar lachende en wuivende mensen. De Man Bijt Hond-ploeg filmde in het eerste stuk van de Brabantdam, waar ook de meisjes van plezier werken. Benieuwd of vanavond de echtgenotes ook zo blij zullen zijn als ze hun man tijdens Man Bijt Hond zien wuiven in de Brabantdam. Ik hoord een man verschrikt roepen: “Wordt da gefilmd?”

2 Reacties op “achter Man Bijt Hond door Gent

  1. Nic zag de Man Bijt Hond-hond en aanhang in de voormiddag ook op de parking van den Aldi en consoorten aan de Dendermondsesteenweg.

  2. Er werden enkele Gentse mensen getoond tijdens het filmpje op ‘Man bijt hond’, maar niemand in de Brabantdam. Nogal een jobke, heel de dag rondrijden en mensen filmen die zwaaien…

Geef een reactie

